FANDOM

Aeris
Imię i nazwisko Aeris
Płeć Kobieta
Wiek 200 lat
Rasa Człowiek (16 roku życia) , Czarodziejka
Ranga Bogini
Miejsce zamieszkania Shining Way , Świątynia świata
Rodzina Arkady (Snow) - Mąż
Status Żyje

Aeris- Bogini powietrza z Shining Way ,  najmłodsza i ostatnia z pierwszych Czarodzieji. Ma tylko 200 lat. Założycielka plemienia Powietrza. Małżonka Czarodzieja mrozu Snow'a.

Historia

Wygląd

Aeris jest brunetką o krótkich włosach z długą grzywką. Jest jasnej karnacji, szczupła oraz średniego wzrostu. Ma duże cyjanowe oczy i wąskie usta.  Najczęściej nosić dwuczęściową niebiesko różową, drapowaną sukienkę z brązowym dużym paskiem oraz sandały. Niezależnie od stroju na głowę zawsze nosi swoją cyjanową wstążkę oraz niebieski naszyjnik, który jest źródłem jej mocy.  Dziewczyna lubi stroje lekkie przez (zwłaszcza sukienki) ,które nie zawsze zauważalna jest jej talia. Aeris lubi się strojić, często bez szczególnej okazji. 

Osobowość

Jest towarzyska i pełna pozytywnej energii, potrafi rozlewać ją na swoje otoczenie. Aeris to marzycielka, często daje się ponieść oraz czasami jest nie poważna. Jej przyjaciele często myślą że jest dziecinna, ale dobrze czują się w jej towarzystwie. I lepiej pracuje jej się w grupie. Mimo wszystko jest bardzo uczuciowa i wrażliwa. Nie zawsze jest szczera , jeśli chodzi o jej uczucia oraz często nie jest pewna co inni do niej czują (nawet co do miłości jej męża). Widzi więcej niż inni. Jako jedyna z grupy wie jaki naprawdę jest Snow i wie jak się zachowywać w stosunku jego trudnej osobowości. Dla ludzi na których jej zależy jest czuła i opiekuńcza( Szczególnie dla Snowa) Najpierw myśli potem robi, szybko się uczy. Jest inteligentna , spokojna i poukładana. Cokolwiek robi nie daje się ponieść wszelkim nerwom.

Moc

Rodzina i przyjaciele

Ciekawostki

  • Moc Aeris uwolniła się gdy Aeris miała zaledwie 16 lat (Inni kiedy ją zdobyli mięli przynajmniej 20 lat , nie licząc Snow'a który miał 18.) , dlatego często mimo jej wieku traktują ją jak dziecko.
  • Jest jedyną osobą z ich grupy która wiedziała kim będzie przed uwolnieniem jej mocy.
  • Obecnie w grupie tylko ona i Snow , są w związku małżeńskim.
  • Jej imię wzięło się od łacińskiego Aer , które oznacza powietrze.